jag har ett liv

hejsan!
ojoj, tror det är mitt sjätte inlägg för dagen. Har ju blivit ganska mycket blogga av nu eftersom jag tycker det är så grymt skoj. Jag har i alla fall ett liv nu ikväll, JIPPIE! Ska nämligen hem till christian med leo och kika på melodifestivalen alldeles snart. Vi frågade filip också, men han är en bangare. synd för honom.. Vi ska i alla fall  ha supermysigt, och sen ska vi sitta och betygsätta alla bidragen och skratta lite också.
Idag hade jag ett problem: KLÄDER! När jag klädde på mig efter att jag hade duschat och så, såg jag extemt bra ut faktiskt. Hade på mig en klänning som var ganska gammal men satt fint på. Men jag svettades som en gris i den så jag var tvungen att byta. Men tror ni att jag hittar något att ha på mig eller, jag var nästan sådär påväg att bara gå naken. Men det fick bli antons adidas istället eftersom vad är mysigare än en killtröja i XL? så, det slutade väl ganska lyckat i alla fall. Min uppsats ska jag inte säga att jag har kommit långt på men det rullar faktiskt på ganska bra, och jag hoppas att inom en snar framtid (innan måndag) att jag hinner klart. Imorogon ska jag bara skriva, så jag får skrivkramp. Jag måste bara fråga en sak.. Är det meningen att man ska få ont av att plugga? För jag menar som jag pluggar är det inte konstigt att jag inte har varit tvingen att amputera bort högra arm. Fy för plugg!
Idag har det varit konstigt väder, jag gick ut för att träffa My och jag kände att fy fan vad sommar det är. Men när jag hade gått några meter började jag frysa och jag fick gåshud över hela kroppen. VAD FAN ÄR DET FÖR KLIMAT?! fuck sverige, snart flyttar jag till thailand! bye!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0