jag vill inte gå på återträff och återträffa dig

hejsan!
hur mår ni? själv mår jag toppen. Kom precis hem efter att ha varit och kollat på magda när hon hade konsert. Men vi gick inte direkt hem. I alla fall, dagem har väl sett ut såhär ungefär: Jag har varit i skolan, gjort ett prov som det gick rent åt helvete på, suttit i solen i ca 2 timmar, varit på magdas konsert och sist men inte minst, varit ute med en massa coola typer. Till konserten bar det av klockan 18.00. Jag, My, Hanna, Filip, Danny, Jacob och Bäck var dom som var trogna vänner och kom och kollade (vi hade till och med köpt blommor). Ja efteråt så stack jacob och bäck, men vi andra cooling satte oss på enskedefältet och myste. URHÄRLIGT! Ja, i alla fall. Idag så dansade vi också. Skitkul, faktiskt. Det var någon tjej från let's dance som lärde oss hur man dansade vals och chacha (?), men kul var det. Vals var ingenting för mig men chachan funkade. Är lite mer för det där röra på höfterna än vara så stel som möjligt. I alla fall, imorogn har jag inget särklit inplanderat, kanske ska vara med myran men det är inte riktigt bestämt. aja, ska dra nu. här kommer lite bilder:

  
  
 


1. Vera med flera (hanna)
2. Underbara hanna, älskar dig!
3. Emil, han är kul!
4. filip lirar gura som en gud!
5. chillerilldrill i solen, en härlig sommarkväll
6. underbar är bara förnamnet
7. sommarkänsla, right?
8. jag älskar dig
9. coolingar i solen

/ F

Kommentarer
Postat av: My

Snygg visningsbild! Den enda som du faktiskt ser ganska normal ut, utan en sådandär fjårtis-min och faktiskt såg bra ut, ÄNDÅ! :D:D:D

2008-05-28 @ 22:25:08
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/
Postat av: felicia

tack så jättemycket!

2008-05-28 @ 22:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0