jesus var på besök idag

!HOLA!
Idag har jag pluggat som satan, på tal om satan så träffade jag och filip hallelujah-tanten. Hon är en lustig filur och filip har nu räknat ut att eftersom hon har gått runt och skrikit på tunnelbanorna så länge vi kan minnas så borde hon nog snart tappa rösten. Men i alla fall, efter skolan bar det in till stadsbibelioteket med filip för att plugga, och som vi pluggade. Och nu har jag väl skrivkrap så jag håller på att dö. Men mycket fick jag gjort och jag tror att dit ska jag gå oftaren, sådan härlig pluggmiljö. Och nu ja, nu har jag varit inne på datan en stund och snart ska jag gå på promenad med My för att vädra lungorna litegranna, och kanske kolla lite på musiken. Senare ikväll är det ju desperata hemmafruar! JIPPIE! kul, verkligen. aja, ska snart ge mig av. adios!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0