kärlek boken, varför heter den inte kärleks boken?

Hejhej!
jag antar att dom flesta läsarena som inte känner mig tror att jag inte har något liv eftersom jag skriver så pass mycket men icke sa nicke, jag har faktiskt ett liv. Jag och My fick senare sällskap av Jocke och Hanna. Skoj! Vi gjorde inte så mycket eftersom dom skulle ut. Jag pallade inte följa med eftersom jag egentligen har annat att göra (som att skriva min hemska uppsats). Jag antar att det inte kommer bli så mycket skrivande av men det är ju skönt att vara hemma om man får värsta ideérna. Imorogn i alla fall ska jag färga håret, tjoho! Det ska ju bli mörkbrunt som jag hade förut. Är väldigt glad över att mitt hår kommer vara fint imorogn. Senare så ska jag vara med fillepille. Eftersom jag sluat klockan 12 och har frisörtid klockan 1 och färgningen kanske tar högts två timmar så borde jag hinna. Eftersom filip slutar klockan 15.00? Ja, vi ska väl inte göra något bestämt men jag antar om det är fint väder, käka glass i solen.
Jag har ju funderat ganska länge på att peirca mig i läppen, och jag känner verkligen att jag vill. Men problemet är mina föräldrar. Dom stormvägrar, och då blir det ju inte så lätt. Men jag ska nog försöka tjata mig till det i 16 års present. Och i helgen ska jag kanske få piano och guitarr. TJOHO! Längtar så, men jag antar att det aldrig kommer bli av. Men jag hoppas! Jag har typ inga planer för helgen förutom att jag måste skriva min förbannade uppsats. Som säkert kommer ta upp hela helgen. Men jag kanske kommer få lite fritid över hoppas jag. Men jag kanske skriver senare om jag kommer på något extra roligt! ciao!

/ F 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0