Lite bilder och..så!

Hej!
Jag hade tänkt att bjuda på bilderna som aldrig blev upplagda, och dom som bara ska bli upplagda!




1. Jag, My, Christan och Joakim hade en myskväll med Eva och adam en massa godsaker och tända ljus!
2. Christan, så jävla snygg. LOVE YAH!
3. jag är en fajter!
4. Borsta tänderna måste man göra, annars kommer karius och baktus
5. Linnea gjorde ett par urläckra glasögon på tekniken.
6. Myran och jag är ute på cykeltur och se som hon beter sig!
7. jag vill ha en egen cykel som jag kan åka på, på den kommer jag stanna kvar tills allting årnat sig. Det är ett intärnskämt, fattar ni? jag har ingen cykel... hö..hö..
8. NICE GÖT!

Ja, och jag har ju mublerat om.. Såhär blev det!





1. hej, här kommer du in!
2. Spegel, spegel på väggen där.
3. Inte bara en säng, utan MIN säng!
4. m..
5. Ja, en vägg. Min lampa, skoj right?
6. Jag tycker om min vägg.
7. Här sitter man då, just nu..  och ja.. bloggar..
8. Nämen titta!

/ F


Kommentarer
Postat av: Åkermanskan

rummet blev jättefint. :) älskar fondväggen!

2008-05-20 @ 19:54:31
URL: http://emotionsrundeep.blogg.se
Postat av: bella

vilken skillnad efter bara lite om-möblering. snyggigt! :) puss

2008-05-20 @ 20:12:20
URL: http://casualfab.blogspot.com/
Postat av: felicia

tack så mycket!
visst blev det skillnad! ett helt nytt rum.

2008-05-20 @ 22:05:32
URL: http://futurewoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0