magda är bäst!

hejsan!
igår var det en väldigt najs dag. Efter skolan stack jag och min bror in till stan för att klippa oss, det blev väldigt bra men det syns inte så mycket eftersom jag bara klippte topparna och luggen. Min brors frisyr är nu lite kortare, och det är bättre eftersom han inte kan fjårtishår nu, eller lite blir det väl men mindre. Sen bar det hem, och påvägen hem så träffade jag magda på tunnelbanan och då slog det mig att hon hade konsert och jag beslöt mig för att gå. Min vän My skulle gå med mig, men till min överaskning låg hon och sov därhemma så jag ringde filip. Och självklart ville han följa med, så jag, filip och hanna gick tillsut på magdas konsert. Hon var jätteduktig! Sedan gick jag och filip hem, vi hade en trevlig lång promenad hem. Och ja, sen gick jag hem till My. Det var väldigt trevligt de också, jag fick paj och sen kollade vi på grey's tjoho! Jag älskar grey's and anthomy. Men men, idag har jag nästan inget smink, eller jo nu ljuger jag. Men jag har ingen kajal. Hoppas att folk inte skrattar ut mig allt för mycket, men nu ska jag kärra lite frulle. vi hörs senare! puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0