my hon sjunger.. just nu.. live.. för mig..

Hejsan!
idag var jag innne i stan med sofia, vi hade väldigt trevligt! tyvär så inhandlade jag inte örghängerna som jag skulle köpa men det får bli en annan gång. Istället köpte jag en vädigt fin kjol. Och nu är My här, kul! Vi hade en jävla massa problem med att steka bacon, men det löste sig. I alla fall, måste skriva en to do list, så jag inte glömmer bort något.

FELICIA TO DO LIST.. TODAY... AGAIN!

1. Vara med My!
2. Skriva lite so uppsats!
3. ta ett långt bad!
4. raka benen!
5 städa rummet!
6. läs en jävla massa i ett öga rött!
7. Ringa en massa onödiga samtal!

Här är kjolen jag köpte idag!

image227

Kanske skriver ett mer intressantare inlägg senare, tills dess. Ha det gött!

/ F

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag älskar kjolen sjukt mycket :D

2008-05-22 @ 19:44:29
Postat av: felicia

du, jag med!

2008-05-22 @ 20:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0