nu är det sommar nu är det sol nu är det koskit i hagen!

god eftermiddag på er underbara futurewoman.blogg läsare!
man kan ju inte direkt neka att det är fint väder ute. Jag älskar sverige! Trodde aldrig att jag skulle säga det. Men det är ju bergis 30 grader ute. Och solen skiner, glada barn leker och jag har nästan inga kläder på mig. Hur härligt är inte det på en skala? Idag i alla fall så var det en ganska najs dag i skolan. Dagen tog inte alls lång tid och alla var på sitt bästa humör. Jag som har färgat håret fick hur mycket bra komentarer som helst.. Jocke var nog den som var mest till sig, han tyckte det hade blivit jättesnyggt. Och då blir man ju glad! Ja, my var väl lite damp idag men annars var alla toppen. Efter skolan bestöt jag och my oss för att slå oss ner i solen vi skolan för att vänta på någon rolig filur vid namn rickard som slutade en halvtimme senare än oss för att ta sällskap hem. Vi träffade också på filip och andy, som dock hade lite brottom hem. Ja och nu har jag kommit hem. Sydde föresten en kjol och fixade till en bit tyg till en sjal. Belv ganska okej faktiskt. Men nu ska jag nog plugga lite tror jag, eller om jag orkar. bloggar senare när jag har kommit hem ifrån teatern, bye!

/ F

Kommentarer
Postat av: My

You make me a damp-barn!

2008-05-26 @ 16:52:31
URL: http://remotecontrolface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0