nu önskade jag nästan att det regnade ute

godmorgon!
igår hade jag trevligt, idag kommer jag inte ha trevligt. Har inte ens något att se framemot på kvällen eftersom andra avenyn har haft sesongsavslutning. Och en anna sak som inte gör dagen bättre är att det är hur fint väder ute som helst och jag vill så gärna gå ut, men nej jag måste vara hemma och plugga.. ÅHHHH! Är inte lika glad som igår eftersom jag har fått lite dåligt samvete eftersom att jag inte skrvit så mycket på min uppsats och den ska ju vara inlämnad imorogon. Så hela dagen kommer gå åt att skriva min fucking uppsats. USCH! Ja, så hela dagens ska gå åt till plugg. Men jag lovar att jag ändå bara kommer sitta och blogga hela tiden, MEN NEJ FELICIA DU MÅSTE PLUGGA!
ska nog ta och börja ju! vi hörs senare!
hejdå!

/ F

Kommentarer
Postat av: Åkermanskan

ta uppsatsskrivandet i doser då? te x. att du skriver och när du känner att det mest står stilla, så sätter du igång med något annat. kanske "belönar" dig själv med att få vara inne på datan en kvart? :) det brukar funka bättre då.

2008-05-25 @ 11:31:32
URL: http://emotionsrundeep.blogg.se
Postat av: felicia

tack för tipsen!

2008-05-25 @ 11:35:04
URL: http://futurewoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0