rubrik

hej!
min uppsats om östra Kina blir en uppsats om hela kina istället. Det är ganska svårt att bara skriva om östra kina, eftersom att det är ju landet i helhet som är intressant. Det flyter faktiskt på ganska bra, och jag börjar nog närma mig slutet tror jag. Om jag har sånt pass högt självförtroende kanske jag lägger ut den senare, om det är någon som vill läsa. eller varför det för.. Skit samma. Om någon vill läsa säg till bara. Ahh, eftersom jag börjar närma mig slutet på min uppsats så ska jag kanske försöka hitta på något resten av dagen. Kanske ta en promenad eller något, Men vi får se. eftersom det inte är andra avenyn ikväll så antar jag nog att jag kommer dra ut ikväll, men jag är säkert för lat. höhö.. jaja, ska nog skriva klart uppsatsen nu! bye!

/ F


Kommentarer
Postat av: My

Haha jaa det va ju det jag sa, men du fattade ju ingenting ;o

2008-05-25 @ 14:47:59
URL: http://remotecontrolface.blogg.se
Postat av: bellaaaaa

JAG VILL LÄSA!

2008-05-25 @ 17:25:02
URL: http://casualfab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0