solig dag!

hejsan!
idag har varit toppen, förutom kanske en sak men det kommer jag till senare. Vi var i skolan och ja, somvanligt när my och vonka är på teater blir jag mobbad.. Men men, jag överlever eftersom jag har min exktremt underbara pojkvän och hans följeslagare till min undsättning. Efter skolan så gick jag, filip och emil och satte oss på en gräsplätt med en gittar och solen sken. Vi satt väl där i någon timme, eller jag snarare sprang omkring hela tiden eftersom jag blev jagad. Mina vänner försökte nämligen måla mig gul, men maskroser. Sen målade jag tillbaka, MOHAHA! Efter ett tag stack emil medans jag och filip fick lite sällskap av vonka. Efter ett tag stack vonka också, och vi låg och myste. Det var superhärligt, men nu till det negativa. Under denna långa vistelse på gräset har jag fått gräsfläckar över hela mina vita keds och dom går ju inte att tvätta efrersom jag har hört att dom blir gula. Min mamma kommer få damp, så jag har bestämt mig för att gömma dom ett tag. MOHAHA! tills det är naturligt att dom ser ut som dom gör, kanske lägger in bilder sen. Aja, nu har jag inte mycket för mig och vet inte riktigt vad jag ska göra heller, men snart så kommer jag säkert på något. Ska dra, bye!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0