städdag!

hi babes!
hur är läget? Med mig är det faktiskt great! Jag kanske är lite stressig eftersom jag har en massa plugg att ta tag i men jag tror jag skjuter fram det tills imorogon för att kunna unna mig själv lite helgkul. Jag sov hos myran igår och vi fick då sällskap av jocke och joel, det var urmysigt. Vi eller dom käkade godis, vi hade tända ljus och möös. När vi slog på MTV visade det sig att det var porr, eller inte porr men MTV FLASHES och ja, det var väl ganska naket kan man säga. Kanske lägger in videor senare. Jaja, dom drog väl runt tolv och då myste jag och my en liten stund till, men somnade inte långt efter. Idag har jag städat mitt rum, och jag menar verkligen städat. Så nu är det skinande rent, JIPPIE! Och min pappa är iväg för att skaffa comviq kompis till mig nu, JIPPIE igen! Ja, och senare kanske jocke, my och christian ska komma hit och käka middag men det är inte bestämt än. Jaja, nu ska jag käka nuldar! ciao!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0