underbart

God eftermiddag alla underbara!
hur mår ni? jag mår i alla fall typ hur bra som helst. Sitter här ute på min balkong och pluggar. Det är typ hur varmt som helst ute, sitter i min urfina blommigakjol med mina döläckra rayband kopior och bara schteeeker. Lyssnar på en massa bra musik och dricker ett svalkande glas med sprite. Så jävla najst är det, och jag ska säga att det går hur bra som helst med min uppsats också, är typ klar. Ska bara hitta ett fint avslut och sen är den bara att skriva ut. Jag har till och med hunnit vara lite med my idag. Eller vara och vara vet jag inte, jag hjälpte henne lite att plugga kanske men inte mer. Hon fick lite damp, och sen gick jag. Och ja, sen beslöt jag mif för att sötta mig här ute på min nu umderbara balkong och bara unna mig lite sol. Jag tror fan att jag ska sova här ute inatt, det är så jävla najst. Nu är det typ den 10:de gången jag lyssnar på Tiger Lou - Oh Haratio, även fast den kanske är lite utspelade blir den bara bättre och bättre för varje gång jag lyssnar. FY FAN VAD JAG ÄR LYCKLIG! ska nog skriva slutet på uppsatsen nu, ha det gött!

image238

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0