uppdateringen som alla väntat på

hejsan! kom hem för kanske en halvtimme sen efter att ha ätit en enorm måltid. I måltiden ingick till förrätt, chips med guakamole, sen till varmrätt hamburgare med pommes, och senare till efterrätt blev det glass. Vi hade väldigt trevligt och åt en massa, jag höll väl typ på att börja gråta kanske 100 gr eftersom det ända jag kunde tänka på var att det här var den sista gången som alla riktigt var samlade och umgicks på ett sånt där härligt sett. Så, men jag var tvungen att hålla tårarna inne för att inte skämma ut mig själv. Till dagen då da. Vi möttes vi tunnelbanan klockan 9.00 för att åka till t-centralen och senare åka vidare till upplands väsby. När vi var framme där blev vi indelade i lag, vi hette balla björnarna. Det var en skitkul dag med alltifrån komjölnkning till pistolskytte. As kul verkligen, men det roligaste var nog att göra saker tillsammans. För det är nästan bara två veckor kvar tills man kanske inte kommer se vissa igen. Ganska sorligt faktiskt.. vi åt hamburgare till lunch också, så ja nu kan man väl säga att jag är ganska trött på hamburgare. Sen bar det hem, han bara hem och duscha och fixa mig lite iordning och sen bar det av igen till en restaurang i sickla. Ja, och det var väl ungefär hela dagen, kortfattat. Men nu till det roliga... BILDER!

   
    
     
    

  

     
   
   
   
    
 


Ja, där var en jävla massa bilder från dagen. I nästa inlägg kommer min lilla bilduppdatering från kvällen.

/ F

Kommentarer
Postat av: bella

HAHAHA älskar tredje sista bilden.

2008-05-27 @ 23:32:50
URL: http://www.casualfab.blogspot.com/
Postat av: felicia

ja, visst är dom söta!

2008-05-28 @ 06:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0