24 november visade sig vara en bra dag!

Hell yeah!
jag känner mig så extremt cool, verkligen.
idag har jag varit med myran, trevlans. vi gjorde saker som: åt, spelade in knasiga videos och garvade. ja ungefär det vi brukar göra alltså. hö hö. skolan var faktiskt väldigt bra idag trots att jag blev mulad och snöbollskastad på. men jag kastade väl lika mycket tillbaka så. mohaha! Man blir sådär extra lycklig nu när det är snö utomhus, allt blir så mycket mysigare då liksom så juligt och allt.
ååhh jag älskar vintern!
Imorogn börjar jag klockan 10.30 och slutar klockan 12.00, asnajst! så efter skolan kanske jag ska bege mig till någon anna skola bara för att kolla läget. Sen ska jag jag träffa anton senare, kul! det var så himla länge sedan!
Ja det var väl allt för mig så länge, ha det så bra!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0