burnhårig idag!

godmorogn!
igår blev det sent. allt är filips fel, och mitt. Vi skulle aldrig ha sjungit på balen för då hade det aldrig funnit någon video att skicka. men ja nu fanns de det, så ja felicia var tvungen att sitta uppe hela natten för att vänta på att filmen skulle ladda klart. hö hö. Idag i alla fall blir felicia BRUNTETT, JIPPIE!! längtar ganska grymt mycket tillbaka till mitt gamla jag. så efter skolan bär det in till staden eller ngt liknade för att inhandla färg. sen hem till vonka där vonkas mamma ska färga skallen på mig. Kommer väl antaligen inte ha något hår kvar efter detta men det är värt det. jaja, snart ska jag till skolan. måste dra. pök!

 

/ F

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken färg använder du och vilket nummer? grymt tacksam för svar. kram

2008-11-06 @ 13:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0