coolt liksom.

godkväll!
kollade precis på desperata hemmafruar, och jag måste nog erkänna att det har blivit mycket sämre nu. usch. Jaja, imoron bitti får jag sällskap, nämligen kristoffer ska komma hit på morognen. En riktig gentleman må jag säga, eftersom att han bor i södertälje så tar det ca 2 timmar för honom att åka hem till mig på morgonen. Men ändå så gör han det, underbar du! Jaja, sen är det skola. Efter skolan ska jag och linnea fika. urmysigt verkligen. Det finns nog en hel del att snacka om eftersom vi inte sets på länge. jaja, nu ska jag sova. typ, eftersom lilla kristoffer har hållt mig vaken dom senaste nätterna. puss hej!



tösa flicka linnea själv!

/ F

Kommentarer
Postat av: saskia

Neej, desperate housewives e verkligen mitt favvoprogram! Det e saaa bra!!

2008-11-15 @ 19:32:44
URL: http://blandgrynet.blogg.se/
Postat av: felicia

äh grey's är bättre!

2008-11-16 @ 12:30:46
URL: http://futurewoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0