deprission

god eftermiddag.
idag har det varit en sådan där dag då man bara vill dö. för det första: Jag var tvungen att hålla en vädligt inte alls rolig konversation med en viss mr k. Och ja det vi fick ut av det var att vi bara skulle vara vänner. För det andra: mitt hår. det är så slitet och konstigt så jag vet inte vad jag ska ta mig till. För det tredje: Mitt hår igen. För det fjärde: Det har i princip regnat hela dagen, som också drabbar mitt redan drabbade hår. För det femte: Jag hade ett par stövlar som läckte in (kallt), en liten skinjacka som inte håller värmen (kallt) och sist men inte minst hål i jeansen. För det sjätte: allmänt trött och deprimerad. Ja så har min dag varit, skoj va? Skulle ha varit med sara idag men mina frusna fötter sa emot. Så ingen sara belv det. Imorgon har vi en sådan där du behöver inte vara i skolan dag om du har gjort klart allting. Men eftersom jag är en stygg liten flicka måste jag gå till skolan imorogn. usch. jaja. ikväll är det desperata hemmafruar, kul!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0