gårdagen

Hejhej!
nu har jag äntligen piggnat till litegranna. Igår var extremt roligt. Jag och my mötte upp esther i bandhagens centrum (the place to be) för att hyra film och köpa massa smarriga saker (typ popqron). Sen bar det hem till esther där det skrattades, spelades spel som : singstar, buzz, guitar hero och dansmatta, kollade på filmerna: spirit away och what happens in vegas (som förövrigt var hur gullig som helst) och det snackades väl en hel del om killar också. vid 5 var det för oss dags att sova. Jag väcktes idag på morgonen av att conor oberst började sjunga road to roy i mitt öra. Fin väckning. Då bar det hem och nu har jag gjort mig iordning inför min pappas födelsedagskalas. Kan bara inte komma på vad jag ska ha på mig.. Har för lite kläder som är min stil. Imorgon blir det fika med olle, najst! skriver kanske senare. pök! (bilder från kvällen igår kommer nog senare också!)

/ F

Kommentarer
Postat av: Erica

vad är popqron?

2008-11-02 @ 21:54:10
URL: http://tykostar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0