hej jag är glad liksom!

shobre!
whats up? Jag mår faktiskt extremt bra för att vara jag. hö hö. lite små ont i huvudet men annars är allting toppen. Varför jag mår så bra är nog för att mitt liv nu är ganska bra faktiskt. Vänner: Har en massa underbara vänner som bryr sig och gör allt för mig. Skolan: vi har typ inget plugg fastän man lär sig. Och dessutom är min skola helt underbar! Kärlek: Ja mitt kärleksliv går väl ganska bra ändå. hihi. fast ändå så går det sämst. Jag har en förmåga att locka till mig killar och sen inte vara intresserad. Men det är kul! hihi. Övrigt: JAG ÄLSKAR MUSIK! JAG ÄLSKAR ATT VARA BTUNHÅRIG!
Ja, hmm. idag ska jag inte göra mycket. eller jo, jag ska eller jag har städat sen kanske jag skulle träffa erica också. Men vi får se. hon hör liksom inte av sig. Imorogn blir det skola, jippe! Men nu ska jag i alla fall typ göra mig iordning. pussss!

/ F

Kommentarer
Postat av: Erica

eh? du ringde EN gång.. på min mobil! jag har ringt dig typ tre gånger på hemtelefonen! FY! du ska jämt skylla på mig :(

2008-11-09 @ 15:39:41
URL: http://tykostar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0