hej jag har ingenting att göra

Fullständigt namn? Felicia Maria Heller
Exakt ålder? 16 år och 65 dagar, typ.
Vart bor du? I ett litet sunkland som kallas sverige, varmt på somrarna kallt på vintrarna. fast oftast är det bara kallt. hatar sverige. Sen bor man i huvudstaden, i en förort vid namn stureby.
Bor tillsammans med? Min far min mor och min bror. fyndigt, det rimmade.
Husdjur? har haft ett marsvin och en vandrande pinne. silverfiskar, jag vet inte om det räknas?
Färg på ditt hus? lite sådär vitt/gult/kissfärgat. typ.
När är du född? 28 Augusti, 1992
Klass: Es1a
Något jobb? snart, kanske?
När gick du upp i morse? 10.17, väckte stina mig
När ska du sova ikväll? tidigt, sov inget typ inatt.
Duschat idag? jajamensan! eller har badat till och med!
Kramat någon idag? nej jag har faktiskt inte gjort det. tror jag.
Dagens klädsel? oranga stumpyxor, overzice klänning och ett stort halsband.
Dagens smink? fondation, puder, rouge, ögonskugga och typ mascara.
Dagens sötnos? hmm. det får nog bli stina!
Dagens roligaste? jag själv!
Har du många vänner? ja, ganska många tror jag nog.
Hur många har du kysst? har tappat räkningen
Vem kramade du senast? hmm, kan ha varit esther
Hur många har du haft sex med? hemlis
Har du pojk-/flickvän? nej!
Vem pratade du med i telefon senast? My!
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Alex: haha, oki, jag får se vad dan har att erbjuda ;)
Vem blev du arg på senast? Måste nog ha varit My.
Vem gjorde dig glad senast? My och eshter

SENASTE:
Personen du tänkte på?
hemlis
Personen du kysste? det är något mellan mig och honom.
Gången du spydde? typ när jag var liten
Gången du grät? typ i veckan, kärlek ni vet..
Pizzan du åt? idag!
Gången du var i göteborg? i somras!
Gången du var i Stockholm? jag bor i stockholm
Gången du var full? jag är alltid full!
Gången du var hög? jag är alltid hög!
Personen som såg dig gråta? det måste nog ha varit min mamma tror jag.

ANTAL:
Personer du älskar?
4 personer, plus familjen.
Personer du hatar? en person.
Pojkvänner du haft? höhö. har bara älskat en, några oseriösa grejer också.
Personer du hånglat med inom en 24 timmars period? jag är ingen player.
Festivaler du varit på/ska detta året? popaganda, ska på emmaboda och peac and love tror jag. kanske någon till.
Gånger du haft minnesluckor? många
Gånger du varit hög? jag är hög just nu
Personer du saknar just nu?  5 st
Gånger ditt hjärta brustit? 3 gånger. inte kul

VEM:
Vill du kyssa nu?
självklart!
Ska du träffa imorgon? Olle! och kanske christian
Sjöng du senast för? mig själv!
Hade du senast en msn-konversation med? gud det vet jag inte :/
Spelade du tvspel med senast? Esther och My!
Vill du ta med på en romantisk resa nu? hemlis
Vill du kasta en sten i huvudet på? ohh, en person!
Förtjänar att dö?
ingen, typ hitler?
Är söt? hemlis
Vill du sova jämte inatt? ohh, en person!

VAD:
Gör dig glad?
Kärlek.
Gör dig ledsen? kärlek
Vill du helst göra nu? typ göra te, kolla på sex and the city filmen och typ gråta lite.
Önskar du att du slapp göra? stå i kö, vara sjuk och gå till skolan
Vill du ha nu? riskakor, massage och dig!
Önskar du dig i födelsedagspresent? systemkamera
Längtar du till? Sommaren!
Tycker du om dina betyg? helt okej
Ångrar du i ditt liv? några dumma saker. usch!
Är det bästa som hänt dig? mina vänner!
Hur mycket är klockan? 16.31

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0