hihi

Hejhej!
idag har det varit en väldigt bra dag. med både pussar och kramar. mysigt. Skulle ha varit med andy nu efter skolan men det blev uppskjutet tills på torsdag istället. men jag har för mig att jag inte kan, fan juste! skulle ju på stinas konsert. aja, det får bli en annan gång, det där med andy alltså. Ja i skolan, tro det eller ej så fick vi lägga pärlplattor i tre timmar. höhö. ja min skola är flum men det är just därför den är så bra. Så nu har jag ont överallt för att jag har suttit och spännt mig. Vi ska nämligen här på fryshuset slå ett världsrekord i den största pärlplattan. Jaja, skolfotona kom idag också! jippie eller nej. allstå mitt lilla kort blev jättedåligt, ska skicka tillbaka det. Men klassfotot blev helt okej. inte bra men helt okej. Ikväll är det desperata hemmafruar. jippie! men nu måste jag sväva iväg på rosa moln och bara njuta. hejdå!

ps. kristoffer är sötast!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0