hö hö, ha ha, he he, hi hi.

Godmorgon!
igår var en trevlig dag, så var också fallet i förrgår. I förrgår hade ju min pappa fest och erica sov över. det var mysigt. Dagen efter så träffade jag olle på café 60. Där satt vi och snackade i tre timma, den kille och jag har väldigt mycket gemensamt ska jag säga. hö hö. Ja sen bar det hem till pappas födelsedagsmiddag och där det åts gott. Efterrätt och allt! Sen fick jag nys av olle om något fränt program som typ är som msn, fast man ringer varanda gratis.. typ via dator. Jag och olle snackade i telefon från typ 9 - 1.00 och ja, höhö nu är jag jättetrött. Idag är det första dagen i skolan efter lovet, inte kul.. eller helt okej då. Men nu måste jag göra mig iordning. vi hörs senare. efter skolan blir det plugg! puss!

/ F

Kommentarer
Postat av: Olle

Trevlans! :)

2008-11-05 @ 00:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0