It was a partynight

God morgon!
Jag och vonka har precis satt i en oss en stor frukost. Hon sitter just nu och löjlar sig vid min synt. Igår var väldigt trevligt. Men lite sådär småstressigt. Jag mötte upp adam och hans vänner i t-centralen och sedan drog vi till festen, där till min stora lycka var viktor (typ den enda plus adam jag kände). Så ja det enda vi gjorde hela kvällen medans andra livade och hade sig var att kolla på disneyklipp på youtube, alltså jag viktor, agnes och adam. Haha. men det var trevligt. Sen ringde vonka och jag och adam gick och mötte upp vonka vid odenplan. Sen var det tillbaka till festen, trevligt var det i alla fall. Jag och vonka drog hem till mig vid 12 och sedan låg vi och snackade i typ 2 timmar. Idag ska vi se på sex and the city filmen och typ mysa. Vi hörs senare. puss!

ps. adam är söt!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0