J A G M Å R D Å L I G T

Hejhej!
igår var katastorf. eller asså jag menar det var väl kul... tills det spårade ur. Saker som egentligen inte skulle hända hände, glas gick sönder, folk grät. Men över lag kan man väl säga att vi hade det ganska trevligt. Nu mår jag inte så bra däremot. Skulle träffat filip idag men nej det fick bli en avbokning där. jag ser nämligen tubbel, och ja hur kul är det att stå och snacka med en person som inte kollar på dig. Nej så ja nu ska jag göra mig iordning, mest för att jag inte har mycket annat för mig. sen ska jag typ trycka i mig mat. Ikväll blir det ingenting, bara mys framför tvn och kanske lite popcorn. Men nu ska dra. pusss!!!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0