kul

en kul grej jag snodde från mys blogg. man ska slupa i sin telefonlista! 

Namn: Cleo
Är han/hon kul: jorå! hon garvar enormt
Har du kramat personen i fråga: ja, det har jag.
Minne av personen: gud, jag känner henne inte så väl så jag skulle nog säga motown konserten.

Namn: Filip
Var träffades ni första gången: ojojoj. vi började ju i samma skola i 6års. så någonstans där.
Är personen viktig för dig: han var extremt viktig.
Sista bokstaven i personens namn: p


Namn: Leo
Flicka eller Pojke: Han är en pojke, det kanske hörs på namnet.
Älskar du honom/henne: Nej det skulle jag nog inte säga
Har du pratat med personen i telefon: YEAAAH!

Namn: Oskar
Hur länge har ni känt varandra: Sen vi började skolan. 6års alltså. eller tidigare, vi bodde grannar.
Har du kysst honom/henne: kanske någon puss i lågstadiet. vet ej.
kan du berätta hemligheter för personen: ja det kan jag!

Namn: Ella
Är ni släkt: Nej inte vad jag vet.
Känner du honom/henne bra: Nja, helt okej sådär. vi är väl mer bekanta.

Namn: Erica
Har du sänt personen ett sms: jajamensan!
Är det en tjej: Ja, erica är en tjej.
Går personen i samma skola: Nej, men gick i min skola. vi är bästa vänner.

Namn: Jesper H
Är hon/han vacker: det är min lillebror vi snackar om hära!
Känner du honom/henne bra: nja, bara sedan han föddes.
Är han/hon upptagen: han säger ingenting sånt till mig :'(

Namn: Olle lindberg
Hur gammal: 16
Bor: I stureby!
Hatar du personen: Nej, absolut inte!

Namn: Emil Svensson
Har du besökt personen: Jupp!
Är han/hon trevlig: väldigt trevlig. och rolig.
Vad börjar hans/hennes namn med: E

Namn: Jacob
Har du kramat honom/henne: jajamensan!
Har du sett personen när han/hon var full: nej det har jag faktiskt inte
Är personen äldre än du: Ja! ett år



Namn: Kristoffer
Är personen vacker: väldigt!
Minne med personen: Det finns inte så många minnen än. men hoppas att det kommer.
Har du hans/hennes msn: of course!

/ F


Kommentarer
Postat av: Olle

Vilka tråkiga frågor jag fick.. D:

2008-11-13 @ 11:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0