liksom, typ hej!

god kväller eller god eftermiddag. eller whatever.
hur mår ni kära läsare om ni finns? felicia mår faktiskt ganska världelöst just nu. hon har väldig besultångest över om hon ska satsa på den osäkra, eller om hon bara ska skita it. eller om hon ska satsa på den ännu mera osäkra, och räkna med att bli sårad på stört eftersom att det är det som händer när man mixtrar med riktig kärlek. svårt, huh?
jaja. idag har jag i alla fall varit bra. bra på de flesta grejerna förutom att rita. håller nämligen på att måla av bob dylan till vårat "hej du ska rita av din förebildpojekt". Men bob dylan är nu mera mörkhyad. och eftersom att han inte är det så passar det kanske inte riktigt in på denna bild. annars har jag varit ganska kramgo, pussgo, snäll, bra på att sjunga och dansa, inte klagat allt för mycket och sovit rätt så bra. Jomen det har varit en hej felicia är bra dag. fast ändå hej felicia har en dålig dag om ni förstår vad jag menar. hö hö. Ikväll ska jag har ett liv med sara. vi ska kolla på idol (VI HAR ETT LIV HÖHÖ) och mysa. imorogn vet jag inte vad jag ska göra. det finns nämligen fyra planer för helgen som måste spridas ut bra. Plan 1: Jag ska fika med linnea. Plan 2. Jag ska träffa filip. Plan 3: Jag ska träffa andy. Plan 4: Jag ska ha någon slag sleep over. Sen när jag ska göra grejerna, har jag ingen aning om. bra planerat felicia, bra! Sen ska jag försöka reda ut en del saker också, känns som att det behövs. jaja, skriver imrogn. pöözzz!

/ F

Kommentarer
Postat av: saskia

Hej felicia, de e Saskia :)

2008-11-15 @ 19:29:58
URL: http://blandgrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0