ny blogg

Godagsen!
Jag känner såhär. det är ganska jobbigt att ha blogg, faktiskt. men kul! och jag har ju två bloggar inte för att jag håller igång den andra men ändå. Det jag vill ha sagt med det här är att jag har skaffat ännu en blogg. Detta är dock inte frivilligt, vi är nämligen tvunga att göra en kost och hälso blogg i skolan som senare kommer sättas betyg på. Så om jag kanske inte uppdaterar lika mycket så vet ni varför, skolan går ju faktiskt föra bloggen. Jaja, idag har jag varit med andy. Vi har pratade i ca 3 timmar. trevligt. snart ska jag äta, sen ska jag ut med my och leka i snön! :D puss

/ F

Kommentarer
Postat av: ellen

din header är jettejettefiiin!

2008-11-26 @ 21:57:38
URL: http://egotospare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0