TJOHO!

God kväll alla trevliga underbara och snygga läsare!
jag känner för att vara lite extra trevlig idag, inte nog med att jag bara är på bra humör (även fast jag har ont i huvudet) utan också för att det har snöat i princip hela dagen. Igår sov jag ju hos magda, det var urmysigt. Vera och hanna var med också för den delen, och några av magdas vänner. Det sågs på the notebook, mystes och pratades. trevlans liksom. Sen idag har jag sett patrik 1,5! WIIHOO säger jag bara. nej men den var bra. Och jag blir ju så glad, för jag och mina familj såg ju filmen i heron city och dom har gjort det så himla mysigt där så man håller på att dö. Så nu är jag i värsta julstämningen, hihi! men nu ska jag sätta på mig något rött och lyssna på julmusik. puss!



första snön, liksom, som ligger kvar.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0