kul, kul, kul.

Brukar du komma i tid: ja, jag är faktiskt ganska bra på det. eller jag vet inte. kanske.
Vad hade du i din mun senast: Jag åt sushi precis!
När mår du bra: När alla är bra, när jag får mycket kärlek. och sånt!
När blev du fotad senast: Imorse, var väl sådär lagom snygg. osminkad, trött och allmänt borta.
Hur känner du dig nu: väldigt trött och obetydelsefull.
Kan du laga mat: Jag har fått höra att jag lagar gott men det ser ut som skit.
Vad pluggar du: jag går ju estetisk. så ja sånt.
Vad tycker du om fötter: har inget emot dom.
Är du smart: inte så, brukar kallas ganska blond.
Är du aktiv i skolan: Nja, oftast. ibland inte alls.
Vad saknar du: någon att hålla om, kärlek.
När och varför grät du senast: Igår grät jag. folk snackade en massa skit, jag orkade inte och ja då började jag grina.
Var det pinsamt att svara på det: Absolut inte!
Hade du en bra kväll igår: Nja, den var både urbäst och ursämst!
Din favoritdryck på morgonen: juice
Är du nöjd med ditt liv: Ibland, ibland inte. det beror lite på liksom.
Vad vill du jobba som: sångerska tack, annars kanske journalist eller något inom mode.
Har du tråkigt just nu: ja, annars skulle jag aldrig göra den här grejen.
Vad gör livet värt att leva: musik och lycklig kärlek.
Vad i livet ångrar du: En hel del. för mycket..
Är du musikalisk: nja, inte så värst. kan väl lite men inte om man jämför med andra.
Vad lyssnar du på för musik: gud, nästan allt. typ inde/pop, indie/rock, rock, svenskt, reggie. typ allt. all sorts musik har väll sin charm.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: jupp. inte för att jag vill utan bara för att det blir så. skulle väl egentligen säga att jag om man tänker på kläder klär mig ganska mycket anpassat till det jag lyssnar på.
Är du bortskämd: ja
Är du trött: JA!!!
Vad gör du imorgon: Jag ska nog antagligen träffa två kompisar men jag får se. jag ska sova ut i alla fall!

Din första
Operation:
har inte varit tvungen
Första piercingen: jag har i öronen. typ i 3an tror jag.
Första bästa vän: Erica! sen dagis!
Första priset: typ på grönan? 
Första sporten du började på: DANS!
Första husdjuret: Marsvin, fläckis!
Första semestern: typ canarieöarna.
Första konserten: Justin timberlake förr förra året tror jag. om man inte räknar med typ idol och fame factory.
Första kärleken: höhö, dagis? men på riktigt. filip.

Favoriter:
Filmer:
The notebook, saw filmerna. en hel del.
Tvprogram: Grey's anatomy
Kroppsdel: vet inte, det finns så många.
Sport: eh, är sång en sport? nej men jag vet inte. fotboll kanske.
Plagg: Klännigen, höga jeans. skor!!!
Skola: höhö. min favoritskola. fryshuset eller södra latin.
Bok: Linas kvällsbok och syskonkärlek.

Just nu:
Äter du:
inget
Dricker du: Ingenting.
Ska du: sova, nej men inget typ.
Lyssnar du på: jagadamba, you might - first aid kit
Väntar du på: sömn!
Tittar du på:
mig själv!
Har på du på dig: jeans, adidas och linne.

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon:
kan ju inte välja, hallåå! båda!
Kramar eller kyssar: Kyssar och kramar!
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: båda!
Busig eller lydig: båda! hallåå!

Har du någonsin:
Kysst en främling: 
Ja!
Brutit ett ben: Nej!
Rymt hemifrån: höhö när jag var liten.
Röntgats: Jupp!
Krossat någons hjärta: ja det har jag nog...
Nobbat någon (som haft känslor för dig): Jupp!
Gråtit när någon dött: faktiskt inte..känner ingen som har dött.

Tror du på:
Gud:
Jag tror på mig själv.
Mirakel: JAAA!!!
Aliens: ja det tror jag nog på.
Magi: Nej!
Himlen: Himlen finns ju. men om man tänker på dit man kommer efter döden så nej.
Sex på första träffen: nej!
Kyssas på första träffen: Ja, varför inte?
Änglar: nej.

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0