VAD ÄR DET MED MIG?!

hejhej!
ibland blir jag riktigt arg på mig själv. Och arg är jag nu, på mig själv. Jag vet ju att jag bara kommer må dåligt av det hära men ändå så vill jag. Det får mig att må bra en stund, men så fort det är över så mår jag piss igen. Ibland orkar jag bara inte med min eviga tro om att allt ska bli bra, FATTA FELICIA DET KOMMER INTE ATT BLI BRA! För mig är det ganska svårt att förstå, och jag vill inte först. öhhh, dööö! usch. men igår var i alla fall trevligt. Jag, sara, my och ellen hade supermysigt med en massa filmer och god mat. Imorogn har jag teater och skola. höhö. jaja. nu ska jag tröstäta och kolla på andra avenyn. ha det så länge!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0