wihoo!

hejhej!
sitter just nu och kollar på extreme homemakeover. Och ja, eftersom jag är en person som har ganska lätt för att gråta så sitter jag här just nu och gråter. Idag har det i alla fall varit skolan, inte kul. Och det för det inte roligare utav att det gick åt helvete på provet vi hade idag. Inte bra felicia. Men som tur är så ligger jag redan över g i alla ämnen så jag behöver nog inte oroa mig. Ikväll ska jag sova hos magda, mys! Hennes vän tova kanske ska komma dit också, men vi får se. Vi ska har någon slags sleepover. Imrogon ska jag kanske vara med bella om hon inte skulle på bio. En anna sak bara jag känner att nu har jag kommit till en punkt i livet då jag ska lägga allt bakom mig och bara gå vidare, orkar inte med att tänka längre för det mår jag bara dåligt av. Så jag ska nu börja om på mitt liv och bara leva utan att egentligen bry mig om det förflutna. ha det bra, för det ska jag ha! puss!!!



magda!


/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0