anti plugg!

hejhej!
jag borde egentligen sitta och plugga eftersom vi har prov imorogn. Men nej, felicia orkar/vill inte plugga. Funderar på att kanske vara "sjuk" imorgon. Sitter i alla fall och försöker lära in en väldigt fin låt på piano, medans jag väntar på att bella ska komma hit. Vi ska nämligen kika i södra latins skolkatalog på alla snygga killar. he he. Dagen idag har varit lång men najs. med mycket sång. Bella var och kollade på våran masterclass idag, alltså när vi sjunger. Det var trevligt. Imorogon ska jag vara med andy. jippie! känns som att vi inte träffats på typ bajslänge. Vi lär väl ha en del att snacka om. En sak bara innnan jag drar! Filip har som kanske många redan vet varit med på någon reklamkampanj som sitter uppe över hela stan. hö hö. Nu har bilden hamnat vid min skola också, höhö. På tal om filip så krockade han igår, krya på dig eller vad man säger! Ja det var nog ingenting mer jag ville ha sagt. nu ska jag väl plugga.. sajk. eller jag vet inte. hejdå!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0