bajshumor

Hejhej!
Avslutade precis en väldigt lång konversation med andy i telefon. Vi snackade tills vi kom på att vi kanske skulle ta allt imorogn istället, så imorogn så ska jag vara med andy. Och jag vill bara tacka dig du underbara skapelse för att du orkar lyssna på mitt tjat och ändå vara intresserad. TACK! till min dag.. jag var verkligen jättetrött och sjuk idag.. Ingen kul dag helt enkelt. Men min och stinas konversation under romanläsningen gjorde dagen lite bättre.

Felicia:
bajs
Stina:
mm.. i stjärten
Felicia:
Ja, och i framstjärten.
Stina:
Ja verkligen. Och ner i toan.
Felicia:
Nej i munnen ;)
Stina:
Åh tänder du också på det. Jag trodde jag var ensam om det . Vad skönt, nu känner jag mig inte som en vilsen själ längre.
Felicia:
Nej då! Men bajspulla är väl ändå bäst?
Stina:
Nä, jag älskar att bli bajsad i munnen. Bajspulla är inte lika najs :P
Felicia:
Jag älskar också det, gillar konsistensen. Med det slåt inte att bajspulla...
Stina:
Okej, jag känner att vi ligger på lite olika nivåer här. Jag måste nog försöka utbilda dig så att du lär dig alla bajsets aromer och smaker. Inte bara konsistensen.
Felicia:
Jag känner också att jag behöver lite mer egenskaper. Känner mig ganska vilsen och rädd när ordet bajs kommer upp i en diskussion. Lär mig allt du kan!
Stina:
I shall teach you the precious arts of poop and you shall call me master.
Felicia:
Oh master! Jag känner med redan mer öppen. Hur gör du? Bajs,bajs,bajs.
Stina:
Ja men det vet du väl att man måste öppna upp röven lite för att bajset ska kunna ta sig ut i det fria och få leva ut sin konst på riktigt. Det är bra kära lärning.
Felicia:
Tack! Nu kommer det inte längre göra ont när jag bajsar! Du gör mitt liv till något meningsfullt! Tack!

Detta är humor på hög nivå kära läsare. Efter detta utrbrast vi i skratt och den då tysta lässalen var inte längre så tyst i den halvtimmen som var kvar. Imorogn ska jag kanske till doktor, har sådan hosta. Men nu ska jag göra annat. puss!

/ F


Kommentarer
Postat av: Erica

hahaha sjuk humor :P

2008-10-09 @ 18:34:11
URL: http://ericaskrika.blogg.se/
Postat av: ...

fyfan

2008-10-09 @ 18:57:37
Postat av: eo

tänker på 2girls1cup! +o(

2008-10-09 @ 18:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0