bella är bäst!

hejhej!
jag måste vara extremt bra. Att hålla igång två bloggar är väldigt svårt kanske folk tror. Men ack nej, här hålls det igång med glädje. Idag i alla fall så cycklade jag och veronica till skolan, hih. Vi är grymma. Nej men jag skojade bara, har väldens dåligaste kondition. Vad trodde ni liksom? hallå? Efter skolan bar det till södra där vi intväntade jonna och bella. Jonna och hennes fnissiga vänner fnissade mycket åt mig idag.. hehe. Bella var så underbar och gav mig presenter, ett armbad, en sjal och en film. DU ÄR BÄST DU UNDERBARA! Sen cycklade vi hem.. jobbigt var det.. NU väntar jag bara på att desperata hemmafruar ska börja. Imrogon blir det södra igen, och sen fika på café 60. Ha det bäst!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0