en bra dag

God kväll!
Idag har det varit en extremt bra dag faktiskt. Skolan var väl ganska bra, men skolan är ju skolan right? Det började med ensamble men jag kunde inte sjunga så mycket p.g.a. min hosta men jag gjorde så gott jag kunde. Efter skolan åkte jag och vonka in till stan för att träffa esther. Veronica drog då jag och esther skulle till södra latin för att möta upp jonna. Vi fick då sällskap av min kära vän emil som gjorde oss sällskap till tunnelbanan. Han är en glad filur han! Vi hoppade i alla fal på samma tunnelbana som my (planerat) och sedan belgav i oss till råmansgatan och café 60, där vi satt i undefär 3 timmar och snackade om allt mellan himmel och jord. Esther var tyvär tvungen att dra lite tidigare, medans vi andra satt kvar och bablade om kärlek, shopping och en hel del skit också. Sen bar det hem och ja, nu sitter jag bara och väntar på att desperata hemmafruar ska börja. JIPPIE! Och en sak som är klar är att jag är välldigt lycklig just nu. Kanske kan berätta mer senare, men just nu är detta bara något som kan beskrivas som lycka. Imorogon ska jag inte göra mycket. Ska dra en snabbis in till södra igen.. hehe bor typ där, och träffa några vänner och sedan få en tröja av emil. Sen ska jag nog hem till vonka. TJOHO! Men nu ska jag i nörda mig lite framför datorn. puss hej!



/ F


Kommentarer
Postat av: eeeeeoo!

vad f-n har susan på sig?!?!?!??!?!?!?!?!?

2008-10-09 @ 08:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0