en dag, idag och igår.

Godmordgon, eller kanske snarare god dag!
Igår var det kallt, ruskigt kallt. jag bestämde mig nämligen för att gå ut med emma och vonka. men när jag kom ut så märkte jag att mina tunna strumpbyxor och min extremt tunna silkesjacka inte skulle hålla dom 3 graderna, blåsten och ösregnet som till min förskräckelse var utomhus. Men ja modig, hehe, som jag är gick jag ut i alla fall. Men ja, det gick ju som det gick. Var hemma igen efter en timme. Idag ska jag i alla fall träffa my. KUL! Vi ska ha ett liv eftersom att my inte har haft ett liv under lovet. Så ikväll blir det väl säkert något roligt.. förhoppningsvis... Snart ska jag i alla fall börja göra mig iordnig. Men nu måste jag dra. Ska fixa mig iordning! pööööök!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0