en dag som alla andra

God eftermiddag!
kära läsare. idag har jag endast gått i skolan i en timma. Eftersom jag går i världens bästa skola, liksom. Vi hade bara matteprov, och det gick faktiskt ganska bra. Efter skolan bar det till tacobar med några trevlig typer. typer som: ture, stina, viktor och camilla. Där satt jag ett bra tag till jag var tvungen att lämna mina vänner. Då bar det av till södra latin för att möta upp jonna. Och ni kanske undrar varför jag är där så ofta. Nu ska ni få höra. Jag har ju vänner där och så, men det är ögongodiset man är ute efter. SNYGGA KILLAR ALLTSÅ! Jag svimmar varje gång jag kommer dit bara för att alla snygga killar av någon konstig anledning har börjat där. Så det är ett bra tips om ni inte har något för er efter skolan, åk till södra! jaja, jag träffade upp jonna. Vi tog en vända på stan och chitchattade om alla underbara killar på södra, lite skitsnack och allt annat snygga ungdommar som vi snackar om. Sen bar det hem för att plugga. Det tog inte lång tid innan jag tyckte jag hade pluggat klart. CA en halvtimme. hö hö. Det kommer blir mycket imorgon. Då jag också har bestämt att jag ska vara med bella. Vi ska kika i hennes skolkatalog och typ dööö. Men nu ska der göras annat. typ absolut inte plugga i alla fall. pök!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0