finfinfin

Hejhej!
Jag upptäkte just nu precis att jag hade fått ett myggbett under hakan. För det första: Vad fasiken just under hakan? För det andra: Lever äns myggor i oktober?
Detta har varit en extremt trevlig dag. Eller lite både och. Två timmar matte var det skolan bjöd på idag, sen drog jag, stina, mickis och viktor in till södra latin för att invänta våra vänner. Då jonna skulle presentera mig för en person. Men det ´gick i krash. Sen skulle jag också träffa emil för att han skulle ge mig en tröja som han försökte ge mig igår. Men som ni kanske förstod lyckades han inte så bra med det. Det berodde kanske mest på mitt humör igår, eftersom att jag var grymt irriterad på en person just när emil skulle vara så snäll och ge mig tröjan, så ja mina agritioner gick ut över honom. Efter jag hade fått tröjan drog alla utom jag och mickis som satt och väntade på mickis pojkvän joel. Och efter en stund kom också ella. Vi satt och snackade tills joel kom. Då blev det tyst. skojade bara, kul felicia! Vi gick en promenad, satt inne i södra latin ett tag och senare åts det på subway. Urtrevligt var det. Och jag och ella skrattade som fan. KUL! Ikväll är det grey's, TJOHO! Och imorogn ska jag vara med min kära vän veronica. hejdå!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0