helgstress

mensbarn! jag har fyndat.
ojojoj. köpte en jättefin kavaj och en jättefin tjocktröja på en second hand butik för endast 60 kr totalt. Jag är bäst. Eller kanske jonna är liite bätter eftersom att hon köpte upp i princip hela butiken. Stina var också med på ett hörn, men köpte samma mängd som jag. Trevligt var det i alla fall. Snart ska my komma i alla fall. trevligt trevligt. Detta är i alla fall min dag imorogn, i alla fall...:

jag slutar klockan 16.00 direkt då bär det in till stan för att inhandla en hemlighet. Sen ska jag på något sätt ta mig till nockeby centrum där jag ska möta upp stina som förhoppningsvis nästan är klar med sin färgning i håret (med tanke på hur lång tid det kommer ta för mig att hitta dit). Sen så ska vi hem till henne för att hämta lite grejer. Sen bär det av hem till mig för att fixa iordning oss. SEN ÄR DET PARTY! tjoho!

Stressigt: JA! Värt det: JA!
Hela helgen kommer bli ganska stressig faktiskt, men kul förhoppningsvis. Men nu ska jag dra, måste koncentrera mig på min mat. pöööösss!

FÖRESTEN: ska jag färga tillbaka mitt hår till brunt?

 

/ F

Kommentarer
Postat av: Matilda

JA!! det ska du!!

2008-10-16 @ 20:24:43
URL: http://gotit.blogg.se/
Postat av: My

Ja, men inte än!

2008-10-16 @ 22:22:46
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0