host

hejhej!
Nu är jag arg, som fan. Hur kan du svika mig kära dator? Var har jag gjort dig? gahh..
Det är väl bara att skriva om allting då. Usch! Idag har jag varit med en kis vid namn alexander inne i stan, det var trevligt. Sen blev jag frälst också av någon gubbe vid namn per. Ja så där stod jag och alex mitt på t-centralen och ingick i någon slags hej jag ska bli kristen ritual. Garvade gjorde vi i alla fall när vi gick. Jag lämnade tillbaka en tröja också som jag köpte igår på ginatricot. Så nu ska jag kanske åka in imorogon för att inhandla något najst. En annan sak jag ska göra imorgon är att träffa min kära vän andy. Vi lär väl ta en promenade och snacka skiten ur oss eftersom det är de vi är bäst på. Det lär väl bli en ganska lång diskution om mitt kärleksliv eftersom att det är väldigt komplicerat just nu. Och ja andy är en bra lyssnare och kommer med goda råd, så vem är inte bättre att prata med än han då? Sen ska jag ju egentligrn sjunga imorgon inför klassen. Men ack vad jag inte kan min låt. Det lär väl bli något i den här stilen: hej... host.. jag tror nog inte.... host.. att jag... host.. kan... host... sjunga idag... host.. för jag är... host.. förkyld.... host.. hehe. Jag är körd. Jag kommer skämma ut mig, usch. Men ikväll är det i alla fall grey's and anthomy, jippie! vi kanske hörs senare! puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0