jag vet, men jag har ingenting att göra.

1. Vilken BH har du på dig just nu? en orange spets
2. Vilka trosor har du på dig just nu? ett par gula hotpants
3. Är du nöjd med dina bröst? nej, dom hade gärna fått vara större.
4. Är du nöjd med din rumpa? jajamensan!
5. Uppsatt eller utsläppt hår? jani. hmm. jag vet inte det beror på lite vilket humör jag är på. lillamy knuten är ju så fin!
6. Hur skulle du beskriva killen som du just nu tycker om? drömkillen. vad i finns det mer att säga?
7. Vad är det första du kollar på när du möter någon av det motsatta könet? oh, ansiktet och kläderna!
8. Vad är din åsikt om homosexuella killar? typ det gulligaste som finns! har alltid velat ha en bögkompis.
9. Vart vill du helst bli kysst? i nacken och på munnen!
10. Och om inte där? halsen, nyckelbenen
11. Har du några snygga killkompisar? alla mina killkompisar är snygga!
12. Har du kysst ngn av samma kön? nej, det har jag ej!
13. Vad är ett plus på motsatta könet? oh, kläderna of course! sen är det ju fint med frääscha killar!
14. Vad är ett minus? blek, finnar, typ.
15. Är du en hejjare på att kyssas? ja, det hoppas jag!
16. När strulade/kysstes/pussades du senast? måste ha varit typ, igår. höhö, ofrivilligt!
17. Med vem (om du inte gjort det säg vem du skulle vilja göra det med)? en kille i klassen.
18. Tror du på spöken? nja måste jag nog säga. ibland och ibland inte.
19. Tror du på Gud? nej, men jag önskade jag gjorde.
20. Raka eller vaxa? RAKA!!!
21. Blondiner eller brunetter? på killar, typ brunetter.
22. Brad Pitt eller Adam Brody? Adam Brody of course, en sådan där typisk drömkille!
23. Spelar du dum? nej, jag föddes dum
24. Snyggaste kroppsdelen på en kille? ansiktet, händerna!
25. Näst snyggaste? magen, bak i nacken.
26. Tar du bilder på dig själv? varje dag!
27. Hur ofta ser du dig i spegeln? så fort jag går förbi en
28. Har du varit otrogen? nej, skulle aldrig vara det heller!
29. Har du push-up? ja
30. Har du någon gång önskat att du vore Victoria Beckham? nej, aldrig. men man skulle ju inte banga!

Kommentarer
Postat av: anton

vad tycker du om Amanda Lepore låten ?

2008-10-31 @ 17:08:06
URL: http://krasnicci.com
Postat av: Anonym

jag menar headern :D

2008-10-31 @ 17:31:06
URL: http://krasnicci.com
Postat av: Anonym

Aha, thought so, cuz it looks like a moviestar :D

2008-10-31 @ 17:38:16
URL: http://krasnicci.com
Postat av: Anton

haha jaao

Följ bloggen med bloggkoll ?! :D

2008-10-31 @ 17:44:39
URL: http://krasnicci.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0