kärlek, kärlek, kärlek.

Hejhej!
kom precis hem från en promenad med erik. Det var väldigt trevligt, blåsigt och kallt. I denna trevliga promenad snackades det om: kärlek, problem och sånt tjaffs som oftast kommer upp i vardagligt prat. Erik berättade om hans nya flickvän som är jättesöt och verkar hur trevlig och underbar som helst. Medans jag fick berätta om mitt extremt komplicerade kärleksliv. Ja kära vänner mitt kärleksliv har alltid varit komplicerat och det går inte en vecka innan ett nytt problem kommer upp. ack ack ack, stackars arma flicka... Men nu ska det tas och fixas, inga mer problem på den fronten efter höstlovet. Imorogn ska jag kanske vara med erik, har nog inga andra planer tror jag. Förutom att jag ska ha ett liv med my senare. Nu ska jag i alla fall krypa ner i något mysigt. puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0