muffins

Hejhej, godmorgon eller goddag!
Hur mår ni idag? Jag måste faktiskt erkänna att jag mår ganska bra. Helt okej liksom. Igår sov jag över hemma hos sara. Mys, vi bakade massa chokladmuffis med glasyr och kollade på greys and anthomy. Sen ja som vanligt med mig så börjar man alltid snacka kärlek. Sara och jag har väl i princip samma problem så vi förstår varandra. Skillnaden mellan oss är att hon vågar ta tag i det, medans jag är en mes och tror att allting ska lösa sig själv. Så nu har hon fått mig att lova lite saker.. hö hö. Jaja, idag i alla fall ska jag nog träffa fanny. Måste ha vairt tre år senast. Men jag vet inte om det blir av, vi är ju inte så bra på detta. Annars kanske jag drar till café 60 och typ chillar med resten av min klass. Men vi får se. Imorogon vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra, inga planer liksom. Eller kanske skulle sova hos vonka idag, men vet ej. Aja ska gå och tjata på att sara ska sluta bada nu. Puuuuuussss!!!

/ F

Kommentarer
Postat av: F

åh! greys and anthomy!

2008-11-02 @ 16:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0