nu kör vi igen

Hejhej!
Min dag har varit.. trött. men ganska rolig ändå. Vi hade konsert idag nämligen, det gjorde den rolig. Så vi sjöng inför hela skolan och ja det gick väl ganska bra faktiskt. Det roligaste var nog att stina hade druckit hostmedicin och var helt hög. Och det slutade inte verka, utan höll hela dagen. Snacka om hyper hon var. Men några skrattt blev det. Nu efter skolan har jag inga planer och ska inte skapa mig några planer förutom att plugga. SKÖNT! Eftersom jag går i typ världens bästa skola så har jag typ inget plugg förutom denna vecka dåda. Två prov, helt knasigt! Men ganska skönt, faktiskt. Helgen var ju ganska crazy kan man säga. Det spårade ur och det slutade med att alla var sura och sen somnade vi. Men det var kul så länge det kuliga varade. Imorogon ska jag kanske till södra, ska träffa jonna eller ngt. men nu ska jag käka lite pannkakor. pöök!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0