sårad

jag saknar dig. jag saknar dig så det gör ont. vill bara skrika, vill bara gråta. men det kommer ingenting. ingenting för du gjorde mig tom, du gjorde mig sårad, du gjorde mig halv. jag orkar inte längre, vad ska jag göra? jag mår verkligen dåligt, riktigt jävla dåligt. Försöker stå upp, vara stark. Men egentligen vill jag bara sjunka ner i ett djupt mörker och försvinna. jag försöker verkligen, och det har jag gjort nu ett tag. Men det funkar inte, allt blir bara värre, värre av att försöka. Ju mer jag ler , ju bättre och gladare jag känner mig. Ju sämre mår jag, för du finns inte där för att bekräfta. bekräfta min lycka. tårarna är slut, det ända som kommer ut är hat. Hat till någon man älskar. jag hatar dig.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0