tack du hus som förstör min helg!

God kväll!
Jag har ganska svårt att sova nu för tiden. Men jag har kommit på ett knep, jag lägger mig bara ner på golvet och sen vips så sover jag. Man får räkna med lite ryggsmärta dagen efter, men det är så värt det. Imorgon blir det landet, hehe.. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! Min helg kommer suga balle, kuk och rutten banan. USCH! Inget internet och inga vänner i närheten, vad ska jag ta mig till? Och hela helgen dessutom, vad fan ska jag göra? Sitta och stirra? Ja det är väl det jag får göra. Läsa kommer det nog bli en del, måste nämligen läsa ut filips bok (nässlorna blomma) och en bok som jag ska läsa i skolan (bryta om). Ja, så det blir väl min sysselsättning hela helgen. kul! höhö. Imorogon kanske jag ska träffa andy eftersom att det inte blev av idag. Kul! Men vi hörs imorogon, måste försöka sova nu. puss hej!

 

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0