update

Hejhej!

igår var en väldigt bra dag måste jag säga. för efter mitt besök hos doktorn bar det av till mys skola med my för att i princip bara chillar runt. Det enda vi gjorde var och äta, resten av tiden satt jag, my och matilda och skrattade. Kul var det. Sen bar det in till stan med dessa små töser. Där vi inte han göra så mycket innan min kära vän andy kom. Vi drog på en gång till skanstull för att hämta andys cyckel, sen gick vi hem. Ja ändå ifrån skanstull. Imonerande eller hur? Vi snackade om en hel del och sen mötte vi upp veronica vid sturebys tunnelbana. Sen gick vi skilda vägar. Min kväll spenderade jag med dessa härliga människor: Magda, vera, my och matilda. Vi kollade på film och mös hemma hos vera. det var välldigt mysigt. Ja, och i morse bråkade jag med min mamma så mina planer för kvällen kommer säkert inte bli av. Skulle ha sovit hos stina men vi får se hur det blir med den saken. Men nu ska jag göra mig iordning. puss!


/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0