alldeles för mycket

Hejhej!
jag satt och funderade igår på att göra en ransonering i min garderod. Jag började då också att fundera på hur mycket pengar min garderob skulle vara värd. Så nu har jag precis städat och räknat lite på hur mycket min garderob undegefär skulle vara värd, och härre jvälar säger jag. Så nu blir det lite modetalk här!




Detta är min bryå där jag förvara kläder som inte behövs hängas. Det var ändast här jag orkade räkna på hur mycket mina kläder var värda. Jag fick det till att ändast mina kläder i byron skulle vara värda ca 17000 kr. JA JÄVLAR!



Jag vill inte ens veta vad min garderob skulle vara värd då.



Hejsan svejsan, ca 15 väskor som inte används. skäms..



Däremot så har jag väskor som jag använder. Detta är 11 st.



Jag gick runt lite i lägenheten och titta vad man hittade, tre jackor till.



Under min säng gömde sig en hel låda full med sjalar.



Detta är det bästa köpet jag gjort genom tiderna tror jag. Köpte den på rean på monki förra året och har använt den som en tok. Orginalpris 1200 kr, rean 250 kr.



Även ett köp på monki, men mitt sämsta köp. Den är fin och så, men hittar aldrig någotning att ha till. Dessutom var den inte helt billig och jag kanske har användt den 2 gånger. Kostade 350 kr på monki.

jag har nu insett en sak, FELICIA MARIA HELLER BEHÖVER INGA MER KLÄDER!
(kanske bara lite)

/ F

Kommentarer
Postat av: bella

jag vill ha din sjallåda, din dummer! SKÄNK TILL ETT SJALFATTIGT BARN!



(puss)

2008-09-13 @ 15:54:36
URL: http://www.casualfab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0