ensam

Hejhej!
jag tänkte, att gud jag kan ju inte vara hemma hela kvällen som en liten mobbad tönt som inte har några vänner att gå ut med. Men ändå så sitter jag här, ensam och har verkligen inget vettigare att göra än att blogga. My dissade mig för några i hennes klass, hanna och magda skulle fira att dom har varit vänner i 10 år, bella och erica skulle på en middag, erik skulle på bio och veronica är i märsta. Dessutom så kan jag typ inte umgås med vännerna i min klass eftersom jag pallar inte sitta och åka ändå bort åt helsefyr för det är nämligen där dom bor. Ja, så nu har jag fått nöjt mig med mig själv. Har även fått sällskap av mitt piano en stund. Såhär sitter jag ENSAM i mitt rum (lägg märket till hur många gånger jag änvänder ordet ensam) och stirrar ut över det nystädade. Jag skulle nog uppfattas som lite vilsen om någon såg mig just nu. Och ja, jag antar att jag är lite vilsen eftersom jag inte har någon aning om vad jag ska göra. Jaja, nog pratat om min ensamhet. Imorogn ska jag nämligen inte vara ensam längre. För jag ska träffa magda och hanna! TJOHO! JAG HAR VÄNNER, OTROLIGT! Vet inte vad vi ska hitta på än, men jag hoppas att min cyckel kan få vara med på ett hörn eftersom jag inte har cyklat på den än. Sen måste jag ju plugga lite också men det behövs inte skrivas så mycket till innan jag är klar. På måndag ska jag vara med Sara, kul! och sen ska jag också på teatern, kul! Nästa helg ska bli bäst bara för att denna sög. puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0